بازدید استاندار البرز و شهردارکلانشهر کرج از الویت دوم راه اندازی خط 2

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

اولویت دوم راه اندازی خط 2 روی ریل پیشرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج: دکتر عبدالهی استاندار البرز با همراهی مهندس کیانی شهردار کلانشهرکرج و دکتر مهاجری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر از روند اجرایی و پیشرفت ایستگاه شهید سلطانی، روسازی و ریل گذاری اولویت دوم راه اندازی(ایستگاه آیت الله طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی بطول چهار کیلومتر) پروژه خط2 بازدید بعمل آوردند.

عبدالهی استاندار البرز ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران، تاکید کرد جهت تحقق اهداف برنامه زمانبندی، می بایست حجم فعالیت ها بیشتر شود.

وی افزود: از این پس مکررا  از این پروژه بازدید خواهیم داشت و پیشرفت کارها را در کارگروه مترو رصد خواهیم کرد و ضروری است برای به بهره برداری رسیدن  این پروژه از ظرفیت ها لازم مدیریت شهری و کشوری استفاده نماییم.

کیانی شهردار کرج با بیان عملیات روسازی و ریل گذاری حد فاصل ایستگاه چهار راه طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی به سرعت در حال انجام است گفت: توسعه مترو از اقدامات زیرساختی شهر است که نقش بسزایی  در حمل و نقل عمومی و گذر از گره های ترافیکی دارد و در این مقطع زمانی، اتصال قطارشهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی در خط پنج متروی تهران از اولویت های اصلی مدیریت شهری به شمار می‌رود.

کیانی با اشاره به  پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصدی انجام کار در ایستگاه شهید سلطانی، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، ایستگاه های مترو یک به یک در حال تکمیل و خدمات رسانی شایسته به شهروندان هستند.

وی در ادامه ایشان به نقش مهم تعمیرگاه موقت برای تعمیر و نگهداری قطارها، اشاره کرد و افزود: عملیات ساخت تعمیرگاه موقت قطارشهری کرج در تونل بعد از ایستگاه چهل پنج متری گلشهر با۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی انجام کار در حال اجراست که عملیات بتن ریزی آن تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

در ادامه بازدید نیز مهاجری رئیس کمیسون عمران شورای اسلامی شهرکرج با اعلام آمادگی شورای ششم برای همکاری در کنار پروژه همانند دوسال گذشته و ایجاد راه کارهای لازم برای بهبود و رفع موانع مترو بیان داشتند: از روند پیشرفت اولویت دوم راه اندازی خط2 با نظارات هایی که توسط ناظران شورا صورت گرفته رازی هستیم و امیدواریم وعده بعدی شورای ششم که رسیدن به ایستگاه شهید سلطانی تا پایان سال بود محقق گردد تا مردم شریف شهرکرج از روند رو به روشد قطار شهری بهترین بهره را ببرند.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.