بازدید استاندار البرز و شهردارکلانشهر کرج از پروژه خط 2 قطار شهری

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

بعد از ظهر جمعه پنجم آذر دکتر عبدالهی استاندار البرز به همراه مصطفی سعیدی سیرائی شهردار کلانشهر کرج ، معاونین استانداری و مدیران مدیریت شهری از روند اجرا و پیشرفت پروژه خط 2 قطار شهری کرج بازدید کردند.

این بازدید از ایستگاه چهارراه طالقانی آغاز گردید و از ایستگاه های میدان شهید آجرلو(میدان سپاه) ، سه راه رجایی شهر و بخشی از تونل و ایستگاه های به سمت پل فردیس (میدان شهید سلطانی) نیز بازدید بعمل آمد.

در پایان جلسه ای در محل سالن فروش بلیط (تیکت هال) ایستگاه چهارراه طالقانی برگزار گردید و مهندس سعیدی کیا سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی به همراه مدیران پروژه گزارشی جامع از روند اجرا و پیشرفت ارائه نمودند.

دکتر عبدالهی استاندار البرز در این جلسه بیان داشتند: درصدد جلب توجه ملی برای تسریع در تکمیل قطار شهری کرج هستیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه این پروژه بسیار فنی و منظم در حال پیشرفت است، افزود: در این بازدید به صورت میدانی در جریان روند امور این پروژه قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: زمانی که برای تکمیل این پروژه صرف شده، منجر به افزایش قیمت ها شده است.در شرایط کنونی هر یک کیلومتر مترو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و این مقدار اعتبار در توان شهرداری کرج نیست از این رو باید منابع ویژه ای برای این امر با توجه ویژه دولت پیش بینی شود.

استاندار البرز گفت: از پیمانکار پروژه که از شرکت های دولتی محسوب می شود توقع می رود سود کار ی خود را به پایین ترین میزان پایین بیاورد و تمامی مسئولان مربوطه دخیل در این پروژه باید دست به دست هم دهند تا با پیگیری های مجدانه و تلاش شبانه روزی این مطالبه بزرگ و اصلی مردمی را به سرانجام برسانیم.

دکتر عبدالهی در پایان بیان داشت: اطمینان دارم بهره برداری از قطار شهری کرج در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

در این جلسه مصطفی سعیدی سیرائی شهردار کلانشهر کرج ضمن قدردانی از حضور استاندار از اولین روز های کاری خود در پروژه های عمرانی شهر بیان داشت: بنده و مدیران شهری با روحیه جهادی و به عنوان سرباز مردم تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا پروژه های عمرانی شهر بخصوص قطار شهری را به سرانجام برسانیم.
ایشان در ادامه فرمودند: با پیگیری ها و همراهی استاندار محترم ما می توانیم ، همکاری و همدلی مدیران استانی را داشته و دغدغه و مشکلات مردم شریف را در زمینه مدیریت شهری بهبود ببخشیم و به استاندارد های روز دنیا استان البرز را نزدیک نماییم.

شهردار در پایان به پیمانکار پروژه خط 2 دستور داد با تمام توان روند اجرا و پیشرفت پروژه را در بخش های مختلف پیش ببرد و شهرداری آمادگی دارد هرگونه مطالبه تایید شده پیمانکار را به سرعت پرداخت نماید.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.