دیدار رئیس سازمان قطار شهری از فرماندهی انتظامی شهرستان کرج به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
کوزه کنانی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ناجا همواره در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، گفت: تلاش پلیس به عنوان یک نیروی مردم مدار، بسیار قابل تقدیر و تحسین است. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی، کوزه کنانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: با توجه به بهره برداری شدن بخشی از خط 2 مترو درون شهری کرج آماده هر گونه همکاری و ارائه خدمات به پرسنل شریف ناجا است.
وی با اشاره به اینکه ناجا همواره به صورت شبانه روزی برای امنیت و آرامش در سطح جامعه تلاش می کند، افزود: با صمیم قلب علاقه مندیم تا در خدمت به مردم در کنار نیروی انتظامی باشیم.
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی با بیان اینکه امروز نگرش مردم نسبت به ناجا، یک نگرش بسیار مطلوب و خوب است، تصریح کرد: پلیس ثابت کرده که یک نیروی مردم مدار است و همین موضوع رمز ماندگاری و موفقیت پلیس است.
مهندس کوزه کنانی ادامه داد: با بررسی ها و تحقیقاتی که انجام شده مشخص شده است که امروز حس مشارکت و همدلی مردم با این نیروی خدمت گذار بیش از پیش است.
سرهنگ «پیمان گودرزی» فرماندهی انتظامی شهرستان کرج نیز در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: پلیس تمام اقدامات و ماموریت های خود را بر اساس دانش محوری و هوشمندی انجام می دهد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه مترو باتوجه به همکاری صورت گرفته و ایجاد پلیس مترو برای اولین بار در کرج نیز تمام اقدامات لازم انجام می شود، افزود: پلیس با مد نظر قرار دادن تمام معضلات و مشکلات جامعه، حضور خود را در کنار مردم حفظ نموده تا باعث آرامش بیشتر در اجتماع گردد و با بهره مندی از دانش روز  ما به یک پلیس هوشمند تبدیل شود.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: همکاری پلیس و قطار شهری باعث خواهد شد تا معضلات و آسیب های اجتماعی در سطح مترو کنترل شود.
سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: پلیس امروز تمام ماموریت های خود را بر پایه هوشمند سازی انجام می دهد و بحث امنیت پایدار نیز مهمترین موضوعی است که همواره مورد توجه قرار می گیرد.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.