رسیدگی قراردادهای تامین ناوگان ریلی خط2 در دستور کار شهردار و شورای اسلامی کلانشهرکرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

صبح روز چهارشنبه 22 دی ماه جلسه ای در سازمان حمل و نقل ریلی به منظور رسیدگی به قرار دادهای گذشته تامین ناوگان پروژه خط2 با حضور مهندس سعیدی سیرائی شهردارکلانشهرکرج، دکتر اسدیان رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر، مهندس فرشاد معاون حمل و نقل ترافیک و رئیس هیئت مدیره سازمان، مهندس عطاالهی مدیرکل امور حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج، مهندس سعیدی کیا سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ایریکو(شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان) و همچنین معاونین و مدیران حقوقی و تجهیزاتی برگزار گردید.

شهردارکلانشهر کرج در این جلسه بیان داشتند: رسیدگی به قرار دادهایی که زمان آنها پایان یافته ولی به سرانجام نرسیده و پیشرفت اجرایی پروژه قطار شهری جزو اولویت های مدیریت شهری به شمار می آید.

سعیدی سیرائی با بیان این که با کار کارشناسی و بازنگری به مسیر قرارداد ها می شود روند روبه رشدی در مسیر توسعه ناوگان ریلی پیش گرفت و مانع بروز مشکلات گذشته شد، نیز خاطر نشان کرد: همچنین با برنامه ریزی مناسب در قرارداد تامین و نگهداری ناوگان  پروژه خط2 می تان متناسب با پیشرفت پروژه قدم های خوبی  برداشت.

دکتر اسدیان رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهرکرج نیزدر این جلسه بیان داشتند: حضور و نظارت شورای اسلامی شهر در پروژه خط2 به منظور همفکری و کمک بیشتر در راستای از بین بردن موانع و مشکلات و به سرانجام رساندن پروژه بوده تا بتوان به مردم شریف شهر خدمت رسانی مناسب تری  ارائه نمود.

در این جلسه مقرر گردید اعضای هیئت مدیره شرکت ایریکو بسته پیشنهادی خود را پیرامون تامین و نگهداری ناوگان در راستای قراردادهای جدید برای بهبود روند همکاری ارائه نمایند.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.