فروش چهارصد میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پیشرفت پروژه خط2 قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی، مهندس کوزه کنانی سرپرست سازمان ضمن سپاس از زحمات و تلاش های صورت پذیرفته اداره توسعه مدیریت و منابع به ویژه حوزه سرمایه گذاری سازمان و مدیریت شهری، خبر از فروش اوراق مشارکت برای تامین منابع مالی پروژه خط 2 قطار شهری خبرداد.

کوزه کنانی: طرح فروش چهارصد میلیارد تومان اوراق مشارکت قطار شهری کرج با مجوز بانک مرکزی به منظور تأمین بخشی از منابع مالی خط2  روزپنج شنبه 30 تیر ماه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بازپرداخت این اوراق مشارکت به صورت مشترک از سوی دولت و شهرداری کرج ضمانت شده است بیان کرد: این میزان اوراق با نام و با سود علی الحساب سالیانه ۱۸ درصد، چهار ساله و معاف از مالیات بوده و با فروش کامل آن در روز جاری اعتبار حاصله صرف احداث پروژه خط 2 به منظور راه اندازی خواهد شد.

کوزه کنانی سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج خاطرنشان کرد امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز عملیات پروژه خط2 ظرف مدت تعیین شده و پس از تعمیرات و آماده سازی دو رام قطار موجود و انتقال آنها به تونل خط 2 و تکمیل و نصب تجهیزات باقیمانده، بخشی از خط راه اندازی می گردد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.