قدردانی رئیس سازمان قطار شهری کرج از تلاش ها و خدمات پرسنل بهره برداری در اولین سالگرد بهره برداری از متروکرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

مهندس کوزه کنانی با اشاره به اینکه نهم اسفند سالگرد بهره برداری از متروکرج است، گفت: بعد از گذشت یک سال بهره برداری غیر تجاری توانسته ایم بدون حتی یک دقیقه تاخیر، سرویس های برنامه ریزی شده را جهت رفاه شهروندان انجام داده و برای پیشرفت و تکامل پروژه خط2 تلاش نماییم.

به گزارش روابط عمومی امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی: صبح روز چهار شنبه نهم اسفند ماه 1402 طی مراسمی اولین سالروز بهره برداری متروکرج با حضور پرسنل بهره برداری در سالن امیرکبیر سازمان جشن گرفته شد.

 مهندس کوزه کنانی رئیس سازمان در این مراسم بیان داشتند: نهم اسفندماه 1401 اولین روزی که قطار مترو در مسیر چهل و پنج متری گلشهر چهارراه آیت الله طالقانی حرکت کرد، روز ویژه و به یادماندنی بود و همه علاقمند بودند که بدانند بعد از آن چه اتفاقی می افتد.

ایشان فرمودند: از آن زمان تاکنون همه روزه در تلاش بوده و هستیم تا بهره برداری از خط2 را در اوایل سال جدید به 12 کیلومتر برسانیم که به صورت تجاری و با مدت زمان بیشتر به مردم خدمت رسانی نماییم.

مهندس کوزه کنانی بیان کرد: امروز فرصت را غنیمت شمرده و در اولین سالگرد بهره برداری از متروی کرج از تمام کسانی که در راه صنعت مترو تلاش کرده اند قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

در پایان ضمن برش کیک یک سالگی، مدیریت سازمان از تمامی عوامل و پرسنل بهره برداری که یک سال بی وقفه در تلاش بودند با اهداء لوح قدردانی نمود.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.