حضور معاون امور شهرداري‌ها به همراه مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دکتر انوشه معاون امور شهرداري‌ها به همراه سرکارخانم حصاری مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از پروژه خط 2 قطار شهری کرج بازدید نمودند و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

صبح روز دوشنبه هیجدهم اردیبهشت ماه دکتر سید سجاد انوشه معاون امور شهرداري‌ها به همراه خانم مهندس حصاری مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از پروژه خط 2 قطار شهری کرج بازدید کردند و طی نشستی با مهندس کوزه کنانی سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی ؛ به بررسی مسائل پیش روی سازمان و پروژه خط2 و نیاز تامین ناوگان پرداختند.

در این نشست که با حضور مهندس فرشاد معاون حمل و نقل و ترافیک و مهندس امیدوار رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج صورت پذیرفت؛ مهندس کوزه کنانی ضمن خیرمقدم به تشریح فعالیت‌ها و پیشرفت سازمان حمل و نقل ریلی پرداخت و نیاز های پروژه را در ادامه فعالیت خود برای تامین منابع مالی و ناوگان بیان کرد.

در ادامه این نشست؛ دکتر انوشه از تلاش ها و اقدامات انجام شده در راستای پیشرفت و راه اندازی اولویت اول پروژه خط2 تقدیر و تشکر نمود و در جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی سازمان حمل و نقل ریلی قول مساعدت و همکاری داد.

در ادامه نیز خانم مهندس حصاری مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با ابراز خرسندی از پیشرفت ماه های اخیر پروژه خط 2 تا به سرانجام رسیدن راه اندازی غیر تجاری بخشی از پروژه بیان کرد: با دیدن این روند خوب رو به رشد می توان با همکاری و هفکری بین مدیران برای تامین ناوگان بیشتر راهکار های مناسبی بکار گرفت تا بهره وری قطار شهری کرج را بالاتر برد.

گفتنی است در ادامه این نشست؛ مسئولین حاضر از پروژه خط 2 ( اولویت راه اندازی شده و ایستگاه در حال اجرای پل فردیس ) بازدید نمود و از نزدیک در جریان فعالیت‌های قطار شهری قرار گرفتند.
در پایان نیز طی جلسه ای مدیران حاضر با مهندس کیانی شهردار کلانشهر کرج به بررسی مسائل و راهکارهای لازم پرداختند.

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.