بازدید دکتر عبدالهی استاندار البرز به همراه مهندس کیانی شهردار کلانشهرکرج از مرکز فرمان خط2 قطارشهری

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

دکتر عبدالهی استاندار البرز با همراهی مهندس کیانی شهردار کلانشهر کرج و مهندس اسدیان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر از روند اجرایی و پیشرفت ساختمان مرکز فرمان و سالن جلسات امیر کبیر قطار شهری کرج بازدید بعمل آوردند.

 در اين بازديد، دکتر عبدالهی با اظهار رضايت از پيشرفت كار و تلاش بي وقفه مسؤولان امر و دست اندركاران، از آنان خواست تا نسبت به اولویت دوم راه اندازی پروژه خط2 که عملیات اجرایی آن هم به خوبی پیش می رود برنامه ريزي کرده سرعت عمل بيشتري به خرج دهند.

وي با اشاره به نقش غيرقابل انكار مترو در روان سازي ترافيك و كاستن از تراكم شديد جمعيتي در مكان هاي پر رفت و آمد شهرکرج افزود: گسترش مترو در كلانشهري مثل کرج به معناي كاهش آلودگي هوا، حفظ محيط زيست و پايان گره هاي كور حمل و نقل شهري است.

همچنين در اين بازدید، مهندس کوزه کنانی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی در رابطه با اهمیت بخش را اندازی شده متروکرج، پروژه در حال اجرا و مشكلات فراروي قطار شهری توضيحاتي ارائه داد.

يادآوري مي شود كه پروژه انتقال و ضبط تصاوير ايستگاه هاي مترو علاوه بر مديريت متمركز كنترل مي تواند نقش مؤثري در كاهش سوانح در ايستگاه ها، تونل های مترو نيز ثبت وقايع داشته باشد.

همچنين پروژه مذكور توان مديريت بحران درمترو کرج را در صورت وقوع هرگونه حادثه يا حوادث غيرمترقبه به ميزان بسيار قابل توجهي افزايش داده و سبب افزايش امنيت و حفظ جان مسافران مترو در اينگونه حوادث مي گردد.

فیلم بازدید

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.