برگزاری مراسم یادبود مرحوم مهندس منوچهر بیات همکار تازه درگذشته در قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج: به مناسبت در گذشت همکار عزیز و دلسوز مرحوم مهندس منوچهر بیات مراسمی با حضور تمامی کارکنان و خانواده محترم آن مرحوم در سالن امیر کبیر ساختمان مرکزی برگزار گردید.

مهندس کوزه کنانی ریاست سازمان در ابتدای مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم ، مهندس منوچهر بیات گفت: خبر وقوع این حادثه ناگوار و از دست دادن یکی از بهترین متخصصان و کارکنان این مجموعه موجب تالم خاطر و تاسف عمیق اینجانب و تمام کارکنان قطار شهری کرج بویژه کارکنان و همکاران آن مرحوم در معاونت بهره برداری شد.

وی در ادامه اظهار داشت: بی شک همکار فقیدمان که به صورت جهادگونه برای عزت، آبادانی و آسایش هموطنانش در جبهه‌ی بهره برداری مترو کرج در حال فعالیت بوده دارای اجر و پاداش بزرگ در نزد خداوند متعال خواهد بود.

کوزه کنانی در ادامه گفت: اینجانب ضمن اعلام مراتب همدردی و عرض تسلیت به همسر بزرگوار و خانواده همکار فقید، و همکاران مهندس منوچهر بیات، از خداوند بزرگ برای آن مرحوم طلب مغفرت و غفران الهی و برای بازماندگان نیز اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می کنم.

شرکت کنندگان در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد مهندس منوچهر بیات، این ضایعه غم‌انگیز را به خانواده و بستگان آن مرحوم تسلیت گفتند.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.