تزریق چهل میلیارد تومان اعتبار دولتی در سال جاری به پروژه قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

 

 

مهندس کوزه کنانی سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی از تزریق چهل میلیارد تومان اعتبار دولتی در سال جاری به پروژه قطار شهری کرج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، مهندس کوزه کنانی در حاشیه بازدید از پروژه خط 2 و اولویت راه اندازی خط (ایستگاه های چهارراه طالقانی و 45 متری گلشهر) گفت: بودجه مصوب دولت در سال جاری به مبلغ 63 میلیارد تومان بوده است که تاکنون چهل میلیارد تومان آن به این پروژه واریز گردیده.

وی با بیان اینكه توسعه مترو در دستور كار دولت است، افزود: شهر کرج  با توجه به وجود رشد جمعیتی و هم جواری با استان تهران همه روزه شاهد تردد قابل توجهی می باشد و از این رو توسعه قطار شهری در این شهر ضروری است.

وی با اشاره به اینكه در شهرداری، شورای اسلامی شهر کرج و استانداری البرز اراده لازم برای تسریع در روند اجرای پروژه قطار شهری شكل گرفته است، تصریح كرد: با همكاری مشترك بین دولت و شهرداری این پروژه با سرعت انجام خواهد شد.

ایشان اظهار داشتند: در صورت تامین اعتبار دولتی و منابع مالی مورد نیازعملیات اجرایی خط 2 قطارشهری کرج رشد بیشتری خواهد داشت و می توان شاهد راه اندازی خط باشیم.

مهندس کوزه کنانی  با بیان اینكه در مرحله اول حدفاصل ایستگاه چهارراه طالقانی و 45 متری گلشهر را راه اندازی خواهیم کرد، افزود: در حال حاضربا تمام توان و با همکاری ارکان پروژه تلاش می کنیم تا مسیر را سرعت ببخشیم و همچنین با همکاری شرکت واگن سازی تهران دو رام قطار های هفت واگنه خریداری شده شهر کرج را پس از تعمیرات و آماده سازی وارد تونل خط2 خواهیم کرد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.