حضورهیات اعزامی از سازمان برنامه و بودجه کل کشور به عنوان نماینده دولت جهت پایش پروژه خط 2 قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

هیات اعزامی از سازمان برنامه و بودجه کل کشور به عنوان نماینده دولت جهت پایش پروژه خط 2 در جلسه کارگروه رفع موانع و مشکلات اجرایی و تجهیزاتی حضور پیدا کردند.
در این جلسه نیز کمالی زاده شهردار و خلیلی اردکانی عضو شورای اسلامی شهرکرج و مدیران سازمان حمل و نقل ریلی و پروژه خط 2 حضور داشتند.
این جلسه با رائه گزارش پیشرفت و برنامه اولویت بهره برداری و تلاش های صورت گرفته در سه سال و نیم گذشته همراه بود.
دکتر کمالی زاده شهردار کلانشهرکرج در این جلسه بیان داشتند: ضمن تشکر از حمایتهای دولت از این پروژه عام المنفعه در راستای تامین اعتبار و تصویب لوایح مربوطه، تقاضای تداوم حمایتها با تغییرات پیش رو را به منظور بهره مندی مردم شریف کرج را داشتند .
در ادامه هیات اعزامی از سازمان برنامه و بودجه کل کشور به عنوان نماینده دولت جهت پایش پروژه خط 2 قطار شهری کرج با حضور آقایان دکتر سعیدیان معاون امور راه و ترابری و مدیریت شهری و روستایی ، مهندس زمانی ،مهندس علی عسگری و مهندس طاهری از پروژه خط 2 بازدید بعمل آوردند.
در پایان بازدید دکتر سعیدیان معاون امور راه و ترابری و مدیریت شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کل کشور از پیشرفت چشم گیر پروژه در مقایسه با آخرین بازدید ایشان و کارشناسان سازمان برنامه در یک سال و نیم گذشته اعلام رضایت داشته و نکته نظراتی در خصوص رفع موانع دپو پروژه ارائه نمودند.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.