خط 2 قطارشهری کرج در چند قدمی راه اندازی و انجام تست های گرم

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

 

خط 2 قطارشهری کرج در چند قدمی راه اندازی و انجام تست های گرم

 

مهندس کوزه کنانی گفت: به زودی خط 2 قطارشهری کرج پس از انجام تست های لازم راه اندازی شده و مردم از نعمت مترو بهره مند خواهند شد.

 

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی با اعلام این مطلب به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه راه اندازی خط 2 قطارشهری کرج پرداخت و افزود: در حال حاضر یک رام‌ قطار که شامل 7 واگن می‌شود، پس از تعمیرات و آماده‌‌سازی از محل واگن سازی تهران به کرج انتقال پیدا کرد.

انتقال دیزل کشنده و واگن های رام 201 به پروژه قطارشهری کرج

کوزه کنانی در ادامه به انتقال اولین دیزل کشنده و پنج واگن اشاره کرد و افزود: این دیزل جهت ارائه خدمات به همراه واگن ها به پروژه خط 2 قطارشهری کرج از پایانه مهرشهر حمل و پس از گذر از درون شهر به محل شفت ورود ناوگان واقع در بوستان جهان وارد شده است که این اقداماتتوسط نیروهای متخصص به همراه تریلی مخصوص صورت گرفته و سپس توسط جرثقیل 200تنی از طریق شفت به داخل تونل منتقل گردید.

مهندس کوزه کنانی در ادامه از اتمام انتقال واگن ها به محل خط پروژه در آغازین ساعات صبح روز چهارشنبه 21 دی ماه اشاره کرد و افزود: عمیلیات تست و جابه جایی ناوگان در طول خط در روزهای آتی شروع خواهد شد تا به لطف پروردگار راه اندازی بخشی از پروژه هرچه سریع تر امکان پذیر گردد.

وی با بیان اینکه اقدام مذکور، حاصل تلاش شبانه روزی همکاران در هفته گذشته است، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات مدیریت شهری در این زمینه با سرعت مطلوبی در حال انجام است و با راه اندازی بخشی از خط 2 قطارشهری کرج و انجام تست های لازم و رسیدن به استاندارد های لازم به زودی شهروندان این کلانشهر از نعمت مترو بهره مند می‌شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی در پایان از زحمات همکاران محترم در شرکت سابیر،شرکت بهره برداری مترو تهران، شرکت واگن سازی تهران و فرماندهی پلیس راهور و تمامی افرادی که در این امر مهم همکاری لازم را داشتند تشکر و قدرانی داشته باشم.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.