هماهنگی و هم اندیشی ارتقای آمادگی دستگاههای امدادی و خدمات رسان شهری جهت مانور شرایط اضطراری حوادث مترو

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج: در گام نخست جلسه و بازدید در راستای هماهنگی و هم اندیشی ارتقای آمادگی دستگاههای امدادی و خدمات رسان شهری جهت مانور شرایط اضطراری حوادث مترو و آشنایی با فضا های ایستگاه های موجود برگزار گردید.

این جلسه به منظور تبادل نظر و تقویت ظرفیت های مدیریتی و عملیاتی، برنامه ریزی پیشگیرانه، تمرین وظایف محوله در شرایط اضطراری، شناسایی توان مقابله و آمادگی زمان وقوع حوادث، سنجش ظرفیت های موجود و اقدامات متناسب با شرایط وقوع حادثه مانورهای لازم را در مترو انجام داده و باعث ایجاد آمادگی های لازم گردد که با حضور یگان های انتظامی، آتشنشانی، اورژانس، دستگاه های نظاراتی و امنیتی شهرکرج و کارشناسان مترو برگزار گردید.

کوزه کنانی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با عنایت به اهمیت و نقش تونل های مترو در پدافند غیر عامل در مواقع اضطراری و جایگاه ویژه این سیستم حمل ونقل درون شهری در تشریح لزوم هماهنگی جهت برگزاری این مانور  بیان داشت:

مانور برای سنجش توانایی این سازمان ونهادهای امدادی در مواجهه با بحران های احتمالی است و هدف از برگزاری اینگونه مانورها ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی همه جانبه دستگاههای امدادرسان شهری در برابر سوانح احتمالی در راستای خدمت به مردم و همچنین شناسایی فضاهای داخل تونل و ایستگاه های مترو می باشد.

تجهیزات امداد در سوانح و توانایی کارکنان آموزش دیده و ارگان های خدمت رسان امدادی ، امنیتی و انتظامی این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز حوادث اضطراری بلافاصله عملیات با کمترین تلفات و خسارت انجام شود.

در ادامه حاضرین با فضاهای ایستگاه چهل و پنج متری گلشهر و تونل با همراهی کارشناس ویژه مانور های مترو تهران،کرج جهت توضیحات لازم بازدید بعمل آوردند.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.