بازدید چهار تن از اعضاء شورای اسلامی شهرکرج از روند اجرایی پروژه خط 2 قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

صبح امروز در یک بازدید 5ساعته چهار تن از اعضاء شورای اسلامی شهرکرج از روند اجرایی و جبهه های کاری پروژه خط 2 قطار شهری بازدید کردند.

در این بازدید خانوم ها دشت گرد و بیرانوند ، آقایان نبیونی و سلیم نژاد اعضاء شورای اسلامی شهرکرج و مهندس صلواتی سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و مدیران پروژه حضور داشتند.

این بازدید از تونل و ایستگاه های خط 2 آغاز شد و در ادامه از مرکز فرمان ، پست انقال برق خط 2 و انبار تجهیزات خریداری شده جهت راه اندازی پروژه خط 2 نیز بازدید صورت گرفت.

درابتدا بازدید مهندس صلواتی حضور اعضاء شورای اسلامی شهرکرج را باعث دلگرمی و بالابردن مسئولیت بین مدیران و کارکنان پروژه دانست و از حضور و توجه ویژه شورا به قطار شهری قدردانی کرد.

در ادامه مهندس نبیونی نیز بابیان این که اعضای شورای اسلامی شهر کرج حمایت بسیار خوبی از پروژه قطار شهری و افتتاح خط ۲ داشته اند ابراز امیدواری کرد که این حمایت ها و پیگیری ها تا افتتاح کامل این پروژه ادامه داشته باشد.

همچنین در این بازدید خانم دکتر دشتگرد رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج با بیان:

مطالعات خوبی از سوی مدیران قطار شهری صورت گرفته تا از ایستگاه ها و تجهیزات بصورت درست وبجا استفاده گردد تا هزینه ها کاهش یابد و مردم سریع تر از نعمت مترو بهره مند شوند.

درادامه نیز سرکار خانم بزنی بیرانوند در این بازدید بیان داشتند که تعامل شورا و شهرداری در شکل گیری روند رو به رشد پروژه قطار شهری اثرگذار بوده  و یکی از اولویت های اعضای شورای شهر کرج در دوره پنجم تکمیل و به ثمر رساندن پروژه های درون شهری است که پروژه قطار شهری نیز در صدر پیگیری ها قرار دارد.

همچنین در پایان بازدید مهندس سلیم نژاد دگر عضو حاضر در بازدید فرمودند: قطع به یقین راه اندازی پروژه قطار شهری در حوزه های گوناگون تاثیرات شگرفی خواهد داشت و باید تلاش کنیم با همدلی و همراهی و جذب منابع مورد نیاز روند پیشرفت پروژه را سرعت ببخشیم.

 

 

عکس از علی صنعتی مقدم

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + دوازده =