با حکم شهردار کرج/ تکریم و معارفه رئیس سازمان حمل و نقل ریلی برگزار شد

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، در این مراسم که با حضور عباس میری قائم مقام شهردار کرج، هاشمی مسئول حراست ، اسماعیلی مسئول بازرسی ، امینی معاون تجهیز و بهره برداری ، خانم صوفی معاون توسعه منابع انسانی و تقی زاده معاون فنی اجرایی سازمان برگزار شد، عباس سعیدی کیا به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی  معرفی شد.

در اين جلسه مهندس سعیدی کیا ضمن تشكر از حسن اعتماد شهردار کرج  به ايشان گفت: بعد از اين بنا بر وظيفه هدايت اين كشتي بر عهده من است و با تو جه شعار شورای ششم و جهادی بودن سعي می‌کنم با همان رويكرد و هماهنگی کامل با مدیران شهری و در بخش بعدي نسبت به افزایش پیشرفت اجرایی پروژه و تأمین منابع مالی موفق عمل كرده تا به هدف نهايي كه بهره برداری از خط2 و خدمات‌رسانی به شهروندان است دست پيدا كنيم.

در ادامه این مراسم سعیدی کیا با تشکر از زحمات مهندس صلواتی رئیس سابق سازمان حمل و نقل ریلی گفت: امیدوارم بتوانم در کنار این مجموعه روند رو به رشد پروژه خط 2 را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

در این جلسه از زحمات شایسته مهندس علی اصغر صلواتی در چهار سال گذشته تقدیر و تشکر صورت پذیرفت.

در ادامه صلواتی گفت: خدا را شاكرم كه به‌عنوان رئیس سازمان در چهار سال  گذشته توانستم كارهاي بزرگي را به كمک و همراهي همكارانم در سازمان شكل دهيم و توانستیم پروژه خط 2 را به 46 درصد پیشرفت برسانیم.

وي با اشاره به اينكه از تمامي توان، تجربيات و ایده‌های خود در اين مدت استفاده كرده افزود: مطمئنا نواقصي هم وجود داشته اميدوارم در آينده با حضور مهندس سعیدی کیا و روحیه جهادی ایشان پوشش داده شود، چراکه قطار شهری کرج  یکی از بزرگترین پروژه های استان بوده و با بهره برداری از آن میتوان به مردم شریف استان البرز خدمت بزرگی انجام داد.

وي ضمن تبريك و آرزوي توفيق براي رئیس جدید گفت: خوشحالم که یک نفر از مهندسان ارزشمند شهرداری به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب‌شده است روزهاي خوبي را براي پروژه خط2 و سازمان حمل و نقل ریلی خواستارم.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.