حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در پروژه خط2 قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

در صورت عدم وجود دپو و پارکینگ، قطار شهری کرج نمی تواند فعالیت جدی داشته باشد.

در بازدید معاون حقوقی رییس جمهور از پروژه خط2 و تعمیرگاه موقت قطار شهری کرج، استاندار البرز با اشاره به نحوه عجیب قراردادن واگن های قطار پرژه  گفت: در صورت عدم وجود پارکینگ، قطار شهری کرج نمی تواند فعالیت جدی داشته باشد.

استاندار البرز گفت: برای آنکه بتوانیم خط متروی کرج را راه اندازی کنیم، با احداث شفت، سقف تونل ها را شکافته و با جرثقیل این واگن ها را داخل تونل گذاشتیم.

وی در ادامه به نداشتن دپوی مترو جهت تعمیرات و پارکینگ در این بخش اشاره کرده وگفت: در صورتی که اگر دپو پروژه قطار شهری وجود داشت، انتقال واگن ها و تعمیرات آنها به راحتی صورت می گرفت و انتقال قطار به پروژه با تصال خطوط مترو و راه آهن به سادگی امکان پذیر می شد.

وی افزود: به دلیل مشکل حقوقی ای که وجود دارد، در حال حاضر هیچ ارتباطی با خطوط راه آهن و مترو نداریم و اگر قطار نیازمند تعمیر مجدد باشد، می بایست دوباره از شفت ناوگان اشاره شده استفاده کرد و قطارها از این طریق جابجا شوند.
استاندار البرز در پایان اظهار داشت: در صورت عدم وجوددپو و پارکینگ، قطار شهری کرج نمی تواند فعالیت جدی داشته و در صورت بروز اشکال در قطارها، متروی کرج تعطیل خواهد شد.
این بازدید با حضور مدیران شهری و استانی نیز همراه بود که از ایستگاه راه اندازی شده چهل و پنج متری گلشهر شروع و پس از عبور از تونل تعمیرگاه موقت طراحی و ساخته شده نیز مورد بازدید قرار گرفت درادامه در انتهای تونل خط2 و دپوی مورد نیاز به پایان رسید.

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.