برگزاری جلسه ویژه در مورد پروژه های بزرگ شهر کرج از جمله قطار شهری با حضور فرماندار ،شهردار ، اعضا شورای اسلامی شهر کرج و معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

پس از مراسم ابلاغ حکم شهردار کرج، مهندس کمالی زاده شهردار به همراه فرماندار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرج و معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور دکتر مهدی جمالی نژاد و همچنین مدیران ارشد شهر کرج جهت بازدید و نشست ویژه پروژه های بزرگ کرج (قطار شهری و بزرگ راه شمالی) عازم این پروژه ها شدند.

در این نشست علی اصغر صلواتی سرپرست سازمان حمل ونقل ریلی ضمن ارائه توضیحات درخصوص مطالعات جامع حمل و نقل شهری کرج با اشاره به ظرفیت فعلی خط ۵ تهران به کرج که در حال حاضر در بالاترین وضعیت در حال فعالیت است، اظهار داشت؛

مطالعاتی درخصوص ایجاد یک خط جدید جهت اتصال خط ۲ کرج به خطوط ریلی تهران با محوریت خط ۶ انجام شده و مکاتبات لازم جهت اخذ مجوز با معاونت محترم رئیس­جمهور و همچنین شورای­عالی ترافیک که با اقبال مسئولین مواجه گردیده است.

با این طرح، حدود ۱۵۰ هزار سفر بین تهران و کرج جذب خطوط ریلی خواهند شد.

صلواتی افزود: قطارشهری کرج برای سرعت بخشیدن به کار خود نیازمند تزریق بودجه است و مسئولان مربوطه باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، کار کارشناسی صورت گرفته از اول آبان ماه سال گذشته تا کنون را ۵۵۰ هزار ساعت ذکر کرد و یادآور شد: در گذشته ۸۱ دستگاه برای پیشرفت پروژه فعالیت می کردند که با تزریق بخشی از بودجه در حال حاضر این آمار به ۴۲۱ دستگاه رسیده است.

صلواتی با بیان اینکه آمار نیروی انسانی نیز از حدود صد نفر به ۵۳۹ نفر رسیده است.

در ادامه دکتر زارع رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرج خواسته های خود را از تحقق وعده ها و سهم دولت در بخش قطار شهری و انتشار اوراق مشارکت جهت بهبود وضعیت مالی پروژه بزرگ قطار شهری خواستار و با معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور درمیان گذاشتند.

در ادامه مهندس کمالی زاده شهردار کرج از برنامه خود در این دوره و استفاده از تمام توان جهت به بهره برداری رساندن پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی صحبت هایی بیان داشتند تا مردم شریف از این دو پروژه بزرگ شهر کرج بهره مند شوند.

در پایان دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور از روند اجرایی این دو پروژه ابراز امیدواری کرد که با همدلی مسئولین شهری و کمک دولت بتوان ازمشکلات عبورکرد و با استفاده از توان مدیریتی هرچه زودتر به بهره برداری از پروژه های عمرانی رسید.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + بیست =