انتشار اوراق مشارکت برای توسعه خط 2 قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج از انتشار اوراق مشارکت سال ۹۸ مترو شهرکرج که در سال 99 محقق گردید ، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج :

مهندس علی اصغر صلواتی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی درباره انتشار اوراق مشارکت سال ۹۸ مترو شهرکرج اظهار داشت: از مبلغ 310 میلیاردتومان اوراق مشارکت سال 98، دویست و پنجاه میلیارد تومان آن به سازمان حمل و نقل ریلی جهت توسعه و پیشرفت خط 2 و 60 میلیارد تومان آن به سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج تعلق دارد.خوشبختانه با دستور فوری رئیس‌کل بانک مرکزی و پیگیری های شهردار کرج، رایزنی‌ها جهت پذیرش عاملیت بانک تجارت و انتشار این اوراق به نتیجه رسید.

وی افزود: درصورت تاخیر جهت صدور مجوزهای لازم، فرصت بهره مندی از 310 میلیارد تومان اوراق مشارکت هرگز فراهم نمی گردید؛ به همین دلیل استانداری البرز ،  شهردار کرج ،  سازمان حمل و نقل ریلی و نیز بانک مرکزی و بانک تجارت همکاری بی‌سابقه و بی‌نظیری را جهت تحقق این موضوع اعمال داشتند.

گفتنی است؛ شیوع ویروس کرونا در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام برخی از امور اداری برای انتشار اوراق مشارکت سال 98  را با موانعی مواجه کرد. به همین دلیل زمان نهایی انتشار این اوراق مدت‌زمان 4 ماه تمدیدشد تا سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج وشهروندان کرج از این فرصت محروم نشوند.

مهندس صلواتی در پایان بیان داشتند که این اوراق برای توسعه ، پیشرفت و تکمیل بخشی از فاز یک خط 2 قطار شهری کرج و نزدیک شدن به اولویت بهره برداری و بهره مندی مردم شریف کرج از نعمت مترو می باشد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + یازده =