بازدید معاون فنی و عمرانی استانداری البرز و هیئت همراه از خط 2 قطار شهری

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

با تلاش و سازندگی ادامه دهنده راه سردار سلیمانی باشیم

بازدید معاون فنی و عمرانی استانداری البرز و هیئت همراه از خط 2 قطار شهری

صبح روز یکشنبه 15 دی ماه 98، معاون فنی و عمرانی استانداری البرز، جناب آقای دکتر علی درویش پور، مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه استان البرز و اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین مهندس عسگری قائم مقام شهردار کرج از پروژه خط 2 قطار شهری کرج بازدید کردند.

دکتر درویش پور در ابتدای این بازدید، با یاد و خاطره مجاهدت های سردار قاسم سلیمانی، شهادت این سرباز رشید ایران و اسلام را تسلیت گفت و اظهار داشت، شهید قاسم سلیمانی، تمام عمر پربار خود را در راه استقلال، امنیت و مجاهدت برای ایران و اسلام سپری کرد. شایسته است اکنون ما با الگو قرار دادن این شهید بزرگوار، با کار و تلاش مضاعف، ادامه دهنده راه او و دیگر شهدای کشور باشیم.

در ادامه این جلسه و بازدید، مدیران پروژه خط 2 قطار شهری کرج، با ارایه گزارشی از پیشرفت پروژه، وضعیت فعلی را تشریح کرده و مهمترین مساله در ادامه فعالیت های اجرایی در پروژه را تامین مالی و تسهیل در مشارکت بین نهادهای مختلف استان جهت رفع تعارض های موجود عنوان کردند.

دکتر درویش پور ضمن تشکر از تلاش های قابل لمس مدیران پروژه و شرکت سابیر به عنوان پیمانکار طرح و ساخت پروژه، در دوران راه اندازی مجدد، استفاده از ظرفیت های داخلی استان برای تامین منابع مالی پروژه را یک ضرورت دانست. وی عنوان کرد: مکاتبات متعددی در خصوص پروژه خط 2 قطار شهری کرج با ریاست محترم جمهور صورت گرفته که امیدواریم به زودی شاهد ثمرات آن باشیم.

درویش پور همچنین اظهار داشت : برای رفع موانع و مشکلات پروژه، از این پس بازدیدهای مستمر هفتگی از پروژه خواهیم داشت و دستگاه های مرتبط را در محل پروژه برای مذاکره و رفع مشکلات دعوت خواهیم کرد. ماموریت ما راه اندازی هر چه سریعتر فاز اول پروژه خط 2 قطار شهری کرج است و اکنون که اغلب پروژه های مهم استان به سرانجام رسیده است، پروژه مترو در اولویت استانداری البرز قرار گرفته است.

در ادامه معاون فنی و عمرانی استانداری البرز و هیئت همراه، از عملیات اجرایی در جبهه های کاری پروژه خط 2 قطار شهری کرج بازدید کردند.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =