مجوز فروش اوراق مشارکت به مبلغ 2500 میلیارد ریال از سوی بانک مرکزی صادر شد

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج :

پس از رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته توسط مجموعه شورای اسلامی شهر کرج، مجوز فروش اوراق مشارکت قطار شهری به مبلغ 2500 میلیارد ریال از بانک مرکزی صادر شد.

از صبح 27 اسفند 97 فروش اوراق توسط بانک عامل(بانک شهر) آغاز خواهد شد.

در این راستا مهندس کمالی زاده شهردار کرج بیان داشتند:

یکی از اهداف اصلی در سال آینده، تامین منابع مالی بر پایه ابزارها و نهادهای بازار سرمایه در راستای دستیابی به شیوه های تامین نقدینگی برای توسعه شهر است.

در سال 98 تکمیل خط 2 قطارشهری کرج با جدیت توسط شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری دنبال خواهد شد که گام اول فروش اوراق مشارکت بود که بحمدالله مجوز آن صادر شد، در گام های بعدی جذب اعتبار تخصیص یافته در سفر ریاست محترم جمهوری به استان البرز و بیزینس پلن های دیگر در دستور کار خواهد بود.

مهندس صلواتی مدير عامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج نیز در مورداین خبر اظهار داشت: به ياري خداوند متعال و ياري شورای اسلامی شهرکرج و پیگیری های ویژه شهردار محترم، همچنین شما شهروندان عزيز، با خريد اين اوراق مشاركت قطار شهري كرج شاهد بهره برداري از فاز اول خط 2 باشيم. و با بیان از آنجا که پروژه متروی کرج برای تکمیل و قرار گرفتن روی ریل بهره برداری به تزریق منابع مالی نیاز دارد فلذا پیگیری های لازم برای دریافت مجوزهای قانونی انتشار اوراق مشارکت صورت گرفت که در همین ارتباط، دولت محترم با انتشار 250 میلیارد تومان اوراق موافقت کرد که فروش اوراق مذکور از صبح روز 27 اسفند 97 در کلیه شعب بانک شهر در سراسر کشور آغاز شده است و تا پایان روز 28 اسفند ادامه دارد.

 مهندس صلواتی با بیان اینکه پذیره نویسی اوراق مذکور 4 ساله و با نرخ سود 18 درصد می باشد، ادامه داد: اوراق مشارکت پروژه متروی کرج معاف از مالیات بوده و سود مشارکت هر 3 ماه یکبار و غیر قابل بازخرید در شبکه بانکی می باشد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − 2 =