پنجاه و چهارمین کارگروه فنی و اجرائی خط 2 قطار شهری برگزار گردید

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

صبح سه­ شنبه یکم مردادماه، پنجاهمین کارگروه فنی اجرایی پروژه خط 2 قطار شهری کرج، با حضور احد رسولی و محمدحسین خلیلی اردکانی، اعضای شورای اسلامی شهر،علی اصغر صلواتی، ریاست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و سایر اعضای کارگروه، در محل کارگاه مرکزی پروژه برگزار شد.

در این جلسه با توجه به گزارش و توضیحات ارایه شده توسط پیمانکار و مشاور کارفرما در خصوص دستور کارهای اعلامی، تبادل نظر لازم صورت پذیرفت و پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه به اطلاع اعضای کارگروه رسید. در این جلسه شروع به کار جبهه های جدید کاری در پست برق، مرکز فرمان و ایستگاه 45 متری گلشهر اعلام و نوید آن داده شد که در صورت تحقق جریان نقدینگی وعده داده شده، مطابق برنامه زمان­بندی به اتمام و بهره­ برداری اولویت اول پروژه برسیم.

صلواتی، رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، اظهار داشت : پیگیری های متعددی به منظور تحقق انتشار اوراق مشارکت 250 میلیاردی توسط مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی و شخص شهردار به سرانجام رسیده و در مراحل انتهایی تزریق نقدینگی به پروژه هستیم.

دکتر رسولی عضو ناظر شورای شهر در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج افزود : ضروری است برگزاری کارگروه های تامین منابع مالی پروژه در دستور کار ارکان شهری قرار بگیرد تا فرایند اجرایی پروژه دچار توقف نشود لذا با پیگیری ایشان در جلسه، مقرر گردید روز چهارشنبه دوم مردادماه، جلسه کارگروه مالی در محل دفتر معاونت مالی و اقتصادی شهرداری برگزار و موانع و مشکلات تامین منابع مالی مورد موشکافی و بررسی قرار گیرد.

ایشان با اعلام این مطلب که نباید حق و حقوق کارگران دچار وقفه و تاخیر گردد، از مجموعه مدیریت شهری درخواست کرد تا حداقل تزریق مالی به پروژه به صورت ماهیانه باید صورت گیرد تا معیشت کارگری که در شرایط سخت در تونل و در اعماق زمین، مشغول به فعالیت است دچار وقفه و نقصان نگردد.

در پایان جلسه، اعضای کارگروه ضمن بازدید از مراحل اجرای نازک کاری ایستگاه 45 متری گلشهر و نیز عملیات تکمیلی ساختمان مرکز فرمان و پست برق بوستان جهان، از نزدیک در جریان مراحل انجام کار قرار گرفته و اعضای شورای شهر، آقایان رسولی و خلیلی به گفتگو با کارگران پرداختند.

 

               

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 3 =