چهل و یکمین جلسه کارگروه اجرایی و فنی خط 2 قطار شهری کرج با حضور دکتر خلیلی اردکانی

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

به منظور رفع موانع اجرایی و راه اندازی پروژه خط 2 چهل و یکمین جلسه کارگروه اجرایی و فنی ساعت 8/30  در محل کارگاه مرکزی پروژه برگزار گردید‎.

این جلسه با حضور دکتر خلیلی اردکانی عضو ناظر شورای اسلامی شهر کرج ، مهندس صلواتی سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی ، مدیران و معاونین پروژه برگزار شد.

در این کارگروه برنامه زمان بندی تجهیزات E&M بصورت تفصیلی در تمامی سطوح به تفکیک اولویت بهره برداری با تایید مشاور کارفرما ، خصوصا برنامه زمان بندی تفصیلی پست برق بوستان جهان و کابل کشی 63 کیلو ولت ارائه شد.

در خصوص نحوه ورود ناوگان به خط 2 با لحاظ نمودن گزینه کارگاه امام حسین گزارشاتی ارائه گردید.

 راهکارهای محتمل جهت نگهداری از دو رام قطار متعلق به سازمان که در محوطه شرکت مپنا لکوموتیو نگهداری می گردد مورد بررسی قرار گرفت. 

در این جلسه  مهندس صلواتی با بیان این که کار ها طبق برنامه ریزی پیش می رود اما تلاش ، همکاری و همت تمامی مدیران شهری را نیاز داریم تا موانع و مشکلات پروژه با زمان کمتری بر طرف شود تا طبق زمان بندی طراحی شده از بخشی از خط بهره برداری کنیم و مردم شهر کرج از نعمت مترو در مرکز شهر خود بهره مند شود.

در پایان دکتر خلیلی اردکانی بیان کردند: حضور و همیاری شورای اسلامی شهر کرج در سرعت بخشیدن به این پروژه عظیم تا بهره برداری ادامه دار خواهدبود تا مردم بدانند که نماینده آنهادر شورا اسلامی شهر دغدغه ای جز خدمت به آنها ندارد.

 

 

 

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + یازده =