بازدید اعضای شورای اسلامی شهرکرج و رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج از کارخانه واگن سازی ایریکو

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج :

روز سه شنبه 27 آذر ماه 97 با حضور آقایان محمدحسین خلیلی اردکانی و احد رسولی، اعضای شورای اسلامی شهر کرج به همراهی علی اصغر صلواتی ریاست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و مدیران ارشد سازمان و پروژه خط 2 قطار شهری کرج، از کارخانه واگن سازی ایریکو واقع در شهر ابهر بازدید به عمل آوردند.

 مهندس صلواتی بیان داشتند که مطابق قرارداد منعقد شده فیمابین این شرکت و متروی کرج، قرار است 125 دستگاه از ناوگان خط 2 از این طریق تامین گردد.که این قرار داد آینده نگری و بهره مندی از توان داخلی کشور جهت پیشرفت حمل ونقل عمومی شهرکرج می باشد.

همچنین در این بازدید مهندس صلواتی به مدیران ایریکو اعلام کرد که تمام تلاش مجموعه شهری کرج بر اینست که هر چه سریعتر زیر ساخت لازم برای راه اندازی خط 2 متروی کرج فراهم گردد تا بتوان از ظرفیت این مجموعه استفاده کامل نمود.
شرکت ایریکو یکی از توانمندترین تولیدکنندگان واگن در کشور بوده که با داشت خط تولید پیشرفته و دستگاههای مدرن آزمایشگاهی، بخش قابل توجهی از ناوگان صنعت حمل و نقل ریلی را تولید و تامین مینماید.
در این بازدید، حسن نژاد مالک اصلی شرکت ایریکو با بیان این مطلب که این کارخانه با وجود تمامی تحریمها توانسته است نقش خود را در اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصادی کشور در صنعت حمل و نقل ریلی ایفا کند از اعضای شورای شهر کرج درخواست نمود با پیگیری ویژه و کمک به انعقاد مجدد قرارداد با شهرداری کرج و تزریق منابع مالی لازم، موجبات فعالسازی کامل خطوط تولید موجود را فراهم نمایند.

در پایان بازدید، خلیلی اردکانی و احد رسولی اعضای شورای شهر کرج با تمجید از اقدامات و ظرفیت های موجود در این کارخانه اعلام کردند از تمام پتانسیل های شورا برای رایزنی و کمک به راه اندازی خطوط تولید ناوگان قطار شهری کرج در این کارخانه استفاده خواهند نمود.

 

        

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 15 =