بازدید رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج از کارخانه سیم و کابل ابهر تولید کننده کابل پروژه خط 2 قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

اين شركت در حال حاضر بزرگترين و عمده ترين تامين كننده كابلهاي ويژه جهت صنايع هيدرو كاربن هاي ايران ( صنايع گاز و نفت ) بشمار رفته و همچنین نيازمندي هاي تعداد زيادي از پروژه های کشور را تامین میکند. شركت سيم و كابل ابهر با بهره گيري از مدرن ترين تجهيزات و ماشين آلات كابلسازي روز جهان و همچنين با در اختيار داشتن بهترين مهندسين با ذوق و مبتكر و همچنين مشاورين با تجربه اروپائي توانسته است بسياري از بهترين هاي صنعت كابل ايران را مانند توليد كابل هاي نسوز هالوژن فري كه مصرف عمده آنها بيشتر در متروي تهران و حومه بوده است را تولید نماید.

کارخانه ابهر نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اصلی کابلهای با ولتاژ بالا در کشور است که هم اکنون بخشی از تولید آن به کابل 63 کیلووات پروژه خط 2 متروی کرج اختصاص یافته است. در این پروسه حدود 30 کیلومتر کابل با سطح مقطع 500 میلی متر مربع طی 6 ماه تولید و به کارگاه کرج منتقل خواهد شد. قدمت این کارخانه حدود 25 سال است و اکثر مواد اولیه آن نیز از داخل کشور تامین میگردد.

در این بازدید که با حضور رسولی و خلیلی اردکانی اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مهندس صلواتی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و مدیران و کارشناسان پروژه خط 2برگزار گردید، از کلیه مراحل ساخت و تولید و تست آزمایشگاهی کابل تولید شده، بازدید به عمل آمد.

در پایان بازدید نیز مهندس صلواتی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی با بیان اینکه  قرار داد بزرگی را با یک شرکت داخلی بسته ایم تا هم به تولید داخلی و اشتغال جوانان کشور خود اهمیت دهیم و هم نتیجه آن سرعت بخشیدن به پروژه قطار شهری کرج گردد تا بتوان طبق زمانبندی طراحی شده به بهره برداری از مترو کرج برسیم.

 

       

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 20 =